Danone Danino mevzuu
Haziran 6th, 2006 by admin
–
Danone firmasından gelen tekzip yazısı üzerine yayınlamakta olduğumuz Danone konulu yazıyı kaldırmış bulunuyoruz. Fakat bebeğimize Danone yedirmeme kararı kendi şahsi kararımız olduğu için bunu buradan söylemekten çekinmiyoruz.
Biz Danone kullanmıyoruz.
–
Entry Filed under: Bebek
Danone Danino mevzuu
Haziran 6th, 2006 by admin
–
Danone firmasından gelen tekzip yazısı üzerine yayınlamakta olduğumuz Danone konulu yazıyı kaldırmış bulunuyoruz. Fakat bebeğimize Danone yedirmeme kararı kendi şahsi kararımız olduğu için bunu buradan söylemekten çekinmiyoruz.
Biz Danone kullanmıyoruz.
–
Entry Filed under: Bebek
129 yorum. Kendi yorumunuzu ekleyin...
1. Zeze | Haziran 30th, 2006 at 20:46
Merhaba;
Bu tarz mailler hemen hemen her zaman ortalıkta dolaşır. Konunun bu kadar ciddi boyutlarda olduğunu düşünmüyorum. Ancak sağlıklı olan bebeğinize ev yapımı yoğurt yedirmektir. Çocuk doktorları katı gıdalara geçişte yedirecek olan yoğurdun evde hazırlanmasını söylerler. Meyveli yoğurtta hazırlamakta sanıldığı kadar zor değildir, çocuğunuzu katkılı maddelerden korumak adına bu tarz şeyler yedirmemeniz yerinde bir karar olur; ama unutmamak lazım ki biraz büyüyüp arkadaşları ile oynamaya başladığında bakkaldan bunları alabilir hale gelecektir.
NOT: Başka bir yoğurt markasında çalışan yakınımız en sağlıklı şartlarda, en az bakteri ile üretilen yoğurdun danino olduğunu belirtmektedir. Ben danone yoğurdu sevmem, alışmışız fazla bakterili, sağlıksız yoğurt yemeye o yüzden tadı yavan geliyor bana :)
Sevgilerimle…
2. Damat | Temmuz 4th, 2006 at 09:25
Zeze hoşgeldin, sağlıklı yoğurt bakterisiz yoğurt falan diye okurken şu mayalanma işini biraz araştırayım dedim. Ekşi sözlükte bulduğum şu tanım hoşuma gitti :
Yüksek enerji içerikli organik maddelerin düşük enerji içerikli organik maddelere parçalanması. Arada açığa çıkan enerjinin de fermantasyonu yapan bakterilerce kullanıldığı açıktır. aklıma gelen fermante ürünler :
sucuk, peynir, yoğurt, kefir, soya sosu, bira, ekmek…
Atalarımız ne demiş, “Yemeğin salçalısı yoğurdun bakterilisi” :))
3. sena | Ağustos 7th, 2006 at 12:05
merhaba; benim arkadaşım daninoda çalışıyor.
ve içinde çocukları etkileyecek binlercemadde olduğunu söyledi ayrıca bunların 40 dolarımı verip araştırdım hepsinde var yani bütün danino ürünlerinde var kullanmamanızı tavsiye ederim
4. YELDA | Ağustos 8th, 2006 at 15:06
aslında ben de haerkes gibi bu durumun bir dedikodu olduğunu düşünüyorum.ama sonraları baktım ki danone yani danino pek fazla satışa çıkmıyor.arkadaşımdan öğren dim ki sabancı ölmeden önce çoktan ortaklığı bırakmış.hemen ele geçirmeye başladım bu olayı ortaklıktan ayrılır ayrılmaz hemen bunu nasıl yapar ibretiyle daha fazla gelişmeye ve kin üretmeye başlamışlar.ve ondan sonra gelişim geriliği yapmaya başlamışlar.daha sonra arkadaşımla beraber araştırmaya başladık.ve arkadaşım bana bi e mail yolladı. e mailde doktor danoneyi araştırmaya başlamış. ve yaptığı test sonuçlarına göre 2-12 yaş gelişim geriliği yapıyormuş.fakat hiç farkında değiller ki yaptığım bir araştırmaya görede başka ülkelerde gelişim geriliği maddesi yok.eee ne melazım yangına körükle gitmemek lazım:))
5. halime ersan | Ağustos 8th, 2006 at 15:24
selam ben bir dostum.danonenin bütün ama bütün ürünleri katkı maddesi dolu.ve artık danone kullanmıyorum.bunun için çok nedenli bir sebebim var.eskiden tikveşli de kullanıyordum fakat danınenin olduğunu öğrenince bıraktım.danone israil in bize kurduğu bir gelişim geriliği ile dolu suikast.bunu danone şirketine gidip üğrenmenize gerek yok isterseniz alın araştırın.maddi değeri 40$ fen bilimleriyle alakalı olanlar varsa alsın bir danino arşatırsın.
6. sevgi | Ağustos 11th, 2006 at 12:02
yediğimiz hiç bir ürünün doğal olmadığına inanıyorum…emin olduğum şey ise peygamberimize
küfreden bir ülkenin ürününü alıp para kazandırmaktansa,evde kendi yoğurdumu kendim yaparım..daha iyi…çocuklarımıda bu bilinçle yetiştiriyorum…
7. lütfullah | Ağustos 12th, 2006 at 01:39
bencede bende bu ahberi duydum ve artık kuzenlerime yedirmeyeceğim
8. melike | Ağustos 28th, 2006 at 22:30
Biz öyle bir milletiz ki , yemeyede yedirmeyede devam ederiz.Çocuklarımızı koruyalım!
9. bilge | Ağustos 28th, 2006 at 22:33
ben asla ve asla yedirmeyeceğim 10 yaşındaki kardeşime meğer bizi nede çabuk kandırıyorlarmış yaa çok üzüldüm şimdiye kadar günde 3 4 tane yiyorlar dıııı oldu şimdi.
10. çitir | Ağustos 28th, 2006 at 22:35
inşallah kazdıkları kuyuya kendileri düşerler
11. duygu | Ağustos 30th, 2006 at 17:22
ya biliyo musunuz bu danino da ve danonenin tüm ürünlerinde katkı ve zehirli maddeler varmış.nestle ürünlerinde de varmış özellikle nestle mısır gevreğinde varmış.bende evde bulunan daninoları ve mısır gevreğini çöpe attım.hemde yandaki komşumuz da internetten daninoyu araştırmış gerçektende katkı maddesi ve zehirli madde varmış.bence sizde bu konulara dikkat edin ve danone,nestle ürünlerini tüketmeyin.ben artık tüketmiyorum sütaş yada pınar ürünlerini tüketiyorum.
BU KONULARA LÜTFEN DİKKAT EDİN!!!!!
selamlarla…
12. aslı | Ağustos 31st, 2006 at 11:49
merhaba,
dün gazetelerde çıkan haber gözden kaçmış olabilir.Bu mail üzerine firma profesöre ulaşıp şikayetlerini bildirince profesör böyle bir mail göndermediğini ve tüm maillerin korsan olduğunu söylemiştir.30.08.2006 milliyet gazetesi arşivinden takip edilebilir.Bu çok ciddi bir suçlama böyle asılsız mailler yüzünden suçsuz insanları suçlu konumuna getiriyor.daha dikkatli olmamız gerekiyor diye düşünüyorum.
13. altuğ altıntaş | Eylül 1st, 2006 at 15:02
merhaba,
gazetede okuduğum kadarıyla profesör bu işle ilgisi olmadığını söylüyor. Danino’nun yeni reklamları da velileri fabrikayı gezmeye davet ediyor çünkü onlar da rahatsızlar. Benim oğlum çok az anne sütü aldı bunun dışında hep danone ve hazır mamalarla büyüdü hem de normalden uzundu buna rağmen aylardır danone’yi eve sokmuyoruz da iyi mi yapıyoruz bilmiyorum.
14. Cenk | Eylül 2nd, 2006 at 00:16
Bu asılsız maillere lütfen inanmayın.Ben düşünüyorum da bu firma bu ülkede kaç kişiye iş imkanı sağlıyor,kaç kişi buradan ekmek yiyor.Tahmin edeyim isterseniz yaklaşık 10.000 kişi.Belki dahada fazla..Bu firma sütünüde, plastik kabınıda bu ülkeden tedarik ediyor..Hadi bu insanları işsiz bırakalım, bu asılsız iddalarla.Peki Danone’nin fabrikasında üretimde çalışanlar,kalite departmanında çalışanlar hepsi vatan hainimi? kendi insanlarını hemde kendi çocuklarını zehirliyorlar. bunu aklım almıyor. inanın bunlar bu ülkedeki belirli kesimlerin provakasyonlarından başka birşey değil.Danimarka krizinde Danone ve birçok firmanın boykot edilmesi için isimlerinin geçtiği yerlerde bir Danimarka firması ile ortak iş yapıp kek üretenlerin hiç adı geçmedi, o meşhur maili de bu firmanın elemanları bakkal bakkal dağıttılar.Yorum sizlerin artık..
15. mehmet kocatürk | Eylül 3rd, 2006 at 21:50
Selam Osmanlı düşmanı Dr.İzhak Karasu’nun oğlu Daniel’in ismini taşıyan ürünü kullanmam. Kazandığı paralar bize yine ihanet olarak geri döner. Dedelerinin Abdulhamit’e yaptıklarını unutamam.
16. Seyhunaxoy | Ekim 12th, 2006 at 09:52
İnternetten ulaşan bir mail size danone nin zehir içerdiğini ve cocuklarda zeka geriligi yaptıgını soylemektedir.
bunun üzerine yogurt ve bakterilerle alakalı bir arastırma yapar bır arkadasımız ve eksi sozluge bakar…
sonucda danone nin zararlı oldugudur ya oılmadıgıdır..
bunların hepsı bılıncsız tuketıcılerın davranıs bıcımıdır..
turkıyede kurumsal sırketler uretım ızınlerıyle gıda uretırler.. bu ızınlerın deneylerıde 40 $ cık degıldır …
ayrıca cok meraklı olan varsa bu kadar maıl yollayıp ortayı velveleye verecegıne gıtsın neredeyse o 40 $ lık testten yaptırsın.
ama devletten gıda uretım belgesı alarak neredeyse turkıye de her noktada satılan bır urune camur atmak kanımca yanlıs.
17. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | Ekim 25th, 2006 at 10:59
ben aslın daha seviyorum .ama benim annem doktor
bana aynen
-bunlarçok zarrarlı dedi. gerçektende zararlıymış . bana göre hiç bir zaman bunları yemmeliyiz. çünkü hem vücudumuza zararlı hemde verdiğimiz paralar dış ülkelerin bütççesine yani
onların zenginleşmesi bizim için hiçte iyi bir sonuç vermez hatta veremez. düşünsenize dünyada yaklaşılık olarak 5 000 000 000 insan var.herkez 5 YTL verrek birmısır gevreği aldığını bir düşünsenize: 5x 5 000 000 000=?
nedemekı olduğunu şimdi anladınız mı?
!!!! ÜLKEMİZİ SATMAYALIM BİRLİK OLALIM!!!!
18. rafet | Ekim 27th, 2006 at 22:13
Bence danone fransız firması ve fransızlar bize düşman bir millet bebelerimize neden zarar vermesinler maksat 25 kuruşa satıyolarki bizim bebeler gerizekalı olsunlar bizim karakaşımıza kara gözümüzemi satıyorlar bence hepsi fransız oyunu ne malum danonenin türkiyede satılan ürünlerinin içinde zeka geriletici maddeler olmasın ve bunuda bir ermeni sırf türk düşmanlığı nedeniyle yapmasın yapar diyorum adamlar neler yapmıyorda bunumu yapmicaklar baksanıza adamlar ürün reklamı yapmıyor fabrika gezdirme reklamı yapıyorlar sabancı boşuna ortaklıktan çıkmadı anladı merhum işin cılkını ihale üzerine kalmasın diye ayrıldı
19. Danone Mutlu Tuketici Hattı | Aralık 18th, 2006 at 13:36
Sayın İlgili,
Danone olarak, ürünlerimizle toplumumuzun daha sağlıklı beslenmesine ve daha sağlıklı nesiller yetişmesine katkıda bulunmak misyonu ile çalışmaktayız.
Bilmenizi isteriz ki bazı elektronik postalar ve mesajlarda yer alan, Danino ürünümüzün çocuklarımızın sağlığını olumsuz etkilediği yönündeki iddialar tamamen asılsız ve gerçek dışıdır. Bu asılsız elektronik postaların altında adı geçen Karadeniz Teknik Üniversitesi Ordu Ziraat Fakültesi Bahçe Bitkileri Bölüm Başkanı Sayın Prof.Dr. Turan Karadeniz’in şirketimizle ve kendisine başvuran Danone Tüketicileri ile paylaştığı ve bu konuyla herhangibir ilgisi olmadığını belirttiği yazısını Ek-1′de bulabilirsiniz. Şirketimiz, tamamen karalamaya yönelik ve hayal ürünü olan bu mesajların kaynağını tespit etmiştir. Başlattığımız yasal süreçte, hukuki menfaatimiz ispat edilmiş, bu asılsız iddiaların yayınlanmaya devam etmesi sakıncalı görülerek ilgili mahkemece gerekli ihtiyati tedbirlerin alınmasına karar verilmiştir.
Tamamen asılsız ve gerçekdışı olan elektronik postalar ve mesajlarda bahsi geçen Danino, 1970 yılında tüketicilerin beğenisine sunulmuş ve bugün yaklaşık 40 ülkede, yılda 100 milyon annenin çocuklarının sağlıklı beslenmesi ve gelişimi için tercih ettiği bir ürünümüzdür. Danino, Türkiye pazarındaki başarısını Mayıs 1999’dan bugüne milyonlarca annenin tercihi olarak kanıtlamıştır.
Danino ürünümüz, çocuklarının sağlıklı gelişimini sağlamak konusunda annelerin güvenini, arkasındaki kuvvetli bilimsel araştırma, geliştirme ve kontrollerle hak etmektedir. Danino çocuklarımızın gelişimleri için ihtiyaçları doğrultusunda; TC Sağlık Bakanlığı ,çeşitli araştırma merkezleri ve üniversitelerimizin araştırma sonuçları baz alınarak; Türk gıda mühendislerinin ve doktorlarının uzun ve detaylı çalışmaları ile geliştirilmektedir. Bu sayede, çocuklarımızda yüksek oranda eksikliği belirlenen Kalsiyum ve D Vitamini ile zenginleştirilerek çocuklarımızın sağlıklı kemik gelişimlerine destek olmaktadır. Danino’nun günlük ihtiyaçları karşılama oranlarını ve içerisindeki besin öğelerinin açıklamalarını Ek-2’te bulabilirsiniz.
Danino ürünümüzün içeriği, T.C. Tarım Bakanlığı’ndan üretim izni ile onaylanmıştır ve düzenli olarak kontrol edilmektedir. Üretim izin belgelerimizi, onaylı etiket bilgilerini ve ürünümüzün içeriği ile ilgili açıklamaları Ek-3’te bulabilirsiniz. Ürünümüzde kullanılan tüm bu hammaddeler, annelerimize, çocukları için en yüksek kalite ve güvenilirlikte ürünler temin etme hedefimiz doğrultusunda, tazelik ve nitelik olarak yüksek standartlardadır.
Danone Tikveşli Gıda ve İçecek San. Ve Tic. A.Ş., Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına uygun olarak Türkiye’de kurulmuş, İstanbul Ticaret ve Sanayi Odasına kayıtlı, ürünlerinin tamamını Türkiye’de üreten bir Türk şirketidir. “Toplam kalite prensiplerimiz”i 1500 personelimiz, 18.000 çiftçimiz, 1000 tedarikçimizi kapsayan yaygın tedarikçi ağımız ve 300 distribütörümüz ile elele yürütmekteyiz. 6 il/ilçedeki dünyanın en ileri kalite ve gıda güvenliği standartlarında donanımlı ultra-hijyenik fabrikalarımızda üretilen ürünlerimiz ile Türk halkına sağlıklı ve güvenilir ürünler temin edebilmek için, bugüne kadar ülkemize yaptığımız yatırım miktarı 400 milyon YTL’yi aşmıştır. Dünyanın önde gelen bağımsız denetim kuruluşlarından AIB tarafından yapılmış Gıda Güvenliği Denetimi neticesinde Danino ürünümüzün de üretimini yaptığımız Lüleburgaz fabrikamıza verilen Üstün Başarı Belgesini Ek-4’te bulabilirsiniz.
Şirketimiz, diğer yandan ülkemize olan sosyal sorumluluğumuzu yerine getirmek amacıyla, 5 önemli projeyi uzun-dönemli olarak yürütmektedir: “Danino Sağlıklı Büyüme Ekibi” ile çocuklarımızı sağlıklı beslenme konusunda bilgilendirmekte, “T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Danone Küçükler Futbol Kupası” ile spora destek olmaktadır. “Gülümseyen Gelecek Ana Sınıfları” ile eğitime yaptığımız katkı ile, 2005 yılında 12.500 çocuğumuz, 250 anasınıfına kavuşmuştur. Haziran 2005’de dünyada 16.sını ülkemizde kurduğumuz tamamen bağımsız ve hiçbir ticari amaç gütmeyen “Danone Enstitüsü Türkiye” ise, beslenme; özellikle “Çocuk Beslenmesi” konusunda çocuk doktorları, beslenme uzmanları ve üniversitelerin yaptığı araştırmalara destek vererek sağlıklı beslenme konusunda bir bilgi platformu oluşturmayı hedeflemektedir. En son olarak da T.C. Sağlık Bakanlığı’nın bebeklere ücretsiz D vitamini dağıtımını içeren “D Vitamini ile Gülümseyen Gelecek” kampanyasına Danino markamız ile tanıtım desteği vermekteyiz.
Danone olarak, ürünlerimiz ile ilgili her türlü öneri ve taleplerinizi, 0800 211 20 15 no’lu Danone Mutlu Tüketici Hattı’mızı arayarak, ya da mutlutuketici@danone.com adresine e-posta göndererek, bizimle paylaşmanızdan her zaman memnuniyet duyacağımızı ifade eder, size ve ailenize sağlıklı ve mutlu günler dileriz.
Saygılarımızla,
Danone
Not: Diğer ekleri görmek için lütfen ücretsiz tüketici servisimiz ile irtibata geçiniz.
0 800 2112015
Ek-1 Prof.Dr. Turan Karadeniz’in Cevap Yazısı
Sayın ilgili,
Öncelikle tarafıma iletmiş olduğunuz konu ile ilgili size, iş yoğunluğum sebebiyle geç geri dönüyor olmamı, anlayış ile karşılayacağınızı umarım.
Danone ürünleri ile ilgili internet ortamında, ismim ve ünvanım eklenerek, sanki benim tarafımdan yazılmış gibi gösterilmeye çalışılan e-posta mesajı ile kesinlikle hiçbir ilgim yoktur. Bilimsel gerçeklerden uzak, uydurma bir e-posta mesajının altında ismimin kullanılması, itibarımı zedeleyerek beni mağdur duruma düşürmüştür. Kanaatimce, günümüzün en kolay ve en denetimsiz iletişim aracı olan internette, kasten ve defaaten dolaştırılmakta olan bu e-posta mesajı, tamamen karalama amaçlı bir hayal ürünüdür.
Nitekim, söz konusu e-posta mesajının “yaratıldığı” internet sitesine karşı yasal işlem başlatılmış ve ihtiyati tedbir kararı alınmıştır. Danone’nin yasal haklılığına rağmen, benim ismim ve sizin gibi duyarlı kişilerin çocuklarına haklı hassasiyetleri suistimal edilerek, iftira atılmakta olduğunu düşünmekteyim.
Umarım endişelerinizin giderilmesine yardımcı olabilmişimdir.
Saygılarımla,
Prof.Dr.Turan KARADENİZ
Karadeniz Teknik Üniversitesi
Ordu Ziraat Fakültesi
Bahçe Bitkileri Bölümü
Not: Bu mail’in benim ismim ile yayılmasından bir bilim adamı olarak büyük rahatsızlık duymaktayım. Bu e-mail’i arkadaşlarınıza ilettiyseniz, bu yazıyı da ileterek mağduriyetimin en aza indirilmesi için bana yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum. Umarım siz de bana bu kadar vaktinizi ayırabilirsiniz.
20. gökçe özer | Ocak 3rd, 2007 at 20:48
bu danone işine nasıl çabucak inananlar var şaşırarak okudum.bu kadar basit tahlillerle o zehirler; o zeka gerileten maddeler; hemen ortaya çıkıyor da sağlık ve gıda ile ilgili kuruluşların hepsi bu tahlilleri yaptıramıyorlar bilemiyorlar tabiiii….. bir tek o adı bilinmeyen profösör akıl atmiş de ortaya çıkmış….PES vallahi ya bizim halıkmız da hemen çamu atmaya hazır .hanımlar kendinize gelin ben danonenin savunucusu değilim ama gözümle görmediğim şeylere inanmam.lütfen biri şu meşhur tahlili yayınlası internetten de bilgimiz olsun olmaz mı????????????????????????
21. onur | Ocak 7th, 2007 at 20:34
slm mıllet 6 aylık oglum var bız danınno verıyoruz bu aralar bu katkı madddeleı cıktı ve vermekte terrettut edıyoruz bunu bırı ortaya cıkarsın dogru durust bılgımız olsun………
22. birkan | Ocak 8th, 2007 at 01:36
merhaba yorumlarınızı okudum ve çok şaşırdım.
danone ürünlerine olan tepkinizi acaba mutfağınıza giren kaç ürüne gösterdiniz bilmek isterim. İNSAN DÜŞÜNEBİLEN BİR VARLIK OLDUĞUNA GÖRE çevrenizde duyduğunuz idaaları önce mantığınızla pekiştirip daha sonra repkinizi göstermenizi isterim.
23. dilek | Ocak 19th, 2007 at 18:37
benim 9 aylık bebeğim var ve danone yi çok seviyor eğer böyle bir gerçek varsa son derece korkunç
24. Hüseyin | Ocak 24th, 2007 at 16:22
Ben bir danone tutkunuyum.Bakterisi az olmasından mı lezzetinden mi bilemem.Yabancı olması konusunda ise hiç düşünmüyorum bu çagda böyle bir ayrıntıyı incelemek komik olur.İnsana derler ki çok milliyetçisiniz hadi kapalı ekonomi modeli uygulayinda görelim.Bu ülkeye TURGUT ÖZAL çok şeyler katmiştır serbest ekonomi modeli gibi bazı insanlar bunu hala algılıyamıyor.
25. tuncer | Ocak 29th, 2007 at 11:33
ben özellikle sena arkadasa sesleniyorum.kendisi demiş ki ben 40 dolarımı verip araştırdım.kusura bakma sena hanım bizim 40 dolarımız yok.buldugunuz bakteri isimlerini ve kullanılan yapay maddeleri bizimlede paylasın da herkes ögrensin demi ama:-) yapmayın gözünüzü seveyim danino su an da katkı maddesi içermeyen ve kalsiyumun kemiklerde depolanmasını saglayan D vitaminini içeren tek üründür.o yüzden sevgili anne ve babalar 6 aydan büyük cocuklarınız için daninoyu güvenle kullanabilirsiniz.
26. tuncer | Ocak 29th, 2007 at 11:47
yukarıda kalsiyumun kemiklerde depolanması derken barsklardan calsiyum emilimini artırarak sagladıgını söylemek istedim.yani düzeltecek olarak d vitamini calsiyumun emilimini arttırır kanda ca düzeyi artar.bazı hormonlar ve yine d vitamini etkisiyle bu kalsiyum kemiğe gecer
27. nilesen akgul | Şubat 2nd, 2007 at 19:54
mail atan tüm arkadaşlara sözüm bir ata sözü warya bir deli kuyuya taş atar 40 akıllı peşinden koşar biz tüketicilerde öleyiz.DANİNO 2000 senesinde çlktı (yanlışsa yetkililer düzeltsin)we ilk günden bu yana yiğenime yediryrz ne zekasında ne de wücut gelişmesinde bir problem oldu LÜTFEN asılsız haberlere kulak asmayalım.DÜNYAMIZI SATMAYALIM DENİYOR AMA TOPLUMUN GENELİ DÜNYAYI SATIYOR LÜTFENN ASILSIZ İDDİALARA İNANMAYALIMMM DANONE GÜVENCİ ALTINDAYIZ HER TÜRLÜ GARANTİYİ VE GÜWENİ WEREN YTEK FİRMA .BİLMEDEN HATA ETTİYSEM AF OLA İYİ AKSAMLAR
28. zined | Şubat 11th, 2007 at 05:53
benim 3 yaşında bir oğlum var ben onu hep danino ürünleri ile tanıştırdım (kendisi süt ve süt ürünlerini sevmesede) yararlı olması açısından ben çalışan bir anneyim evde yoğurt,peynir vs
yapmak gibi bir lüksümüz olmadığı gibi o sütlerinde nerden ve ne koşulda geldiği tartışılır e böyle bi durumda mecburen hazır gıdalar tercih etmek durumundayız ben TÜRK PEDİATRİ DERNEĞİ’ ne güvenerek bu DANİNO ürünlerini hala kullanmaktayım ama bence DANİNO’nun gerçekten tv kanallarında daha bilgilelendirici reklamları olması gerekir ayrıca evde yoğurt yapımının ne kadar besleyici değeri olduğu ve ne kadar steril olduğuda bence tartışılır. Ama yinede insan çocuğuna birşey yedirirken onun en sağlıklı olmasına özen göstermelidir.
29. nazan | Şubat 16th, 2007 at 14:50
Nasıl bu kadar kötü ve bencil olabilirsiniz.İnsan sağlığı bu kadar ucuzmu.Profesörlerimiz o kadar anlatıyor. Danone çok zararlı diye.Zehirli maddeler içeriyor diye.Bu firmada hiçmi vicdan yok ki halen üretime devam ediyor.İnsan sağlığı bu kadarmı ucuz. Benim evladımın sağlığı herşeyden önemli. Sizin evladınızın önemli değilmi.
30. hatice | Şubat 18th, 2007 at 15:15
benimde 7 aylık bir oğlum var.daninoyu çok seviyor bu çıkan haberler bizi çok rahatsız etti bu konu hakkında gerçek bir bilgi bekliyoruz daninonun fiyatının düşmesi bu çıkan haberlerden mi?
31. hero | Şubat 28th, 2007 at 14:40
bu tür haberleri sıklıkla türkiye’nin hangi şehrinde olursanız olun duyuyorsunuz.benim merak ettiğim madem böyle sakıncalı bi durum söz konusu sağlık bakanlığı neden buduruma el koymuyor.biz vatandaşların duyduğunu ilgili makamlar duymuyormu? yetkilileri bu konuda gerekeni yapmaya davet ediyoruz.
32. ebru boylu | Mart 3rd, 2007 at 21:57
bende bir anne olarak yorumları dikkatlice okudum,özellikle bir marka üzerinde durulmuş ,merak ettiğim diğer markalardada[sütaş,pınar vb.]katkı maddeleri bulunuyormu bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarsa seviniri şimdiden teşekkürler
33. dilek | Mart 9th, 2007 at 20:03
ya arkadaşlar 10, ayına giren bi bebegim var ve danino max siden günde 2 tane yiyo terettütteyim,normal çalma yogurduda yemiyor ir haftadır yogyrt yemiyor napıcaz
bişiler yazın bana lütfen….
34. nazlı | Mart 26th, 2007 at 14:00
sela danino ben ankarada oturuyorum ben kabızım ve ablalar 14 gün aktivya yememi tavsiye etti bende yiyecem ben bide danino nasıl yapılıyor anlaatdılar ama görmeyi çok isterdim
35. müjde | Mart 28th, 2007 at 00:00
boyle ıddaları ortaya atarken lutfen belgelerle çıkın.diğer türlü anne-babaların aklını karıştırıp huzurunu kaçırıyorsunuz.benım oğlumda danino yıyor ve çok sevıyor.ayrıca hassas olmamız gerekıyorsa her üründe aynı hassasıyetı gostermelıyız oyle değilmi? çamur at izi kalsın mantığı var sankı bu işte..hiçbir kişisel çıkarım olmamakla beraber,birilerinin çıkıp bi açıklama yapmasını rıca edıyorum…
36. GÜLCAN | Mart 30th, 2007 at 12:02
danino açıklama yapmış arkadaşalr ve ek-3 te ürünlerimizin içeri var demiş ben mail atıp ek-3 ü isticem ve gıda mühendisi olan bi arkadaşıma sorucam kesin yol bu bence.
37. Serkan | Nisan 6th, 2007 at 11:38
Arkadaşlar,
Ne Danino ne de başka bir gıda firması çalışanı, avukatı veya savunucusu değilim. Öncelikle istinat edilen suçu kanıtlayacak delilimiz yoksa bu iftiraya girer. Kullanıp kullanmamak kişisel tercihtir belirtmekte zarar yoktur. Ama komplo teorilerini değerlendirirken veya aktarırken biraz daha dikkatli olmak gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca biz prinç unu ile büyümüş nesil olarak zekamda herhangi bir gerilik veya kalıtımsal herhangi bir rahatsızlığım yok.
38. hasan mutlucan | Nisan 6th, 2007 at 15:06
Danino reklamında ve kutuların üzerinde kullanılan ” DİNO ” denilen mahlukat ne kadar da DOMUZ a benziyor.
Tesadüfe bak ! ! !
39. BÜTBÜT | Nisan 21st, 2007 at 13:22
PROFESÖRDE SAĞOLSUN ÇIKMIŞ BENİM MAİLLE ALAKAM YOK DEMİŞ. ACABA DANONE SAYFALARCA SOSYAL ALANDA GÖZ BOYAMAK İÇİN NELER YAPTIKLARINI YAZACAĞINA !! BENİM ÜRÜNLERİMDE KATKI MADDESİ YOKTUR !! DEMİYOR ONA ANLAM VEREMEDİM. YOK ANAOKULU YAPMIŞDA YOK FUTBOL ÖĞRETİYORMUŞDA BİLMEM NE BİLMEM NE ..ALMAYIN ARKADAŞIM SATIN ALMAYIN , SATIN ALMAK ÜZERE BİRİSİNİ GÖRÜRSENİZ ALMAMAMASI İÇİN UYARIN BU MEMLEKETİN İNSANLARI ÜZERİNDE OYNANMAYA ÇALIŞILAN OYUNLARA ALET OLMAYIN. DAHA DÜNE KADAR DANİNO MU VARDI BİZ ONUNLAMI BÜYÜDÜK. AYRICA YILLARDIR BÜYÜK BEĞENİYLE İZLEDİĞİM DEMET AKBAĞ’I REKLAMLARDA BOY GÖSTERDİĞİ İÇİN KINIYORUM. SAYGILARIMLA.
40. fatma | Nisan 21st, 2007 at 23:16
merhaba
bende bebeğime bu yoğurtlardan yediriyordum. fakat bu tür mailleri okuyunca doğru olabileceğine inandım ve vermeyi kestim.
41. OKAN | Nisan 23rd, 2007 at 15:11
Arkadaşlar yukarıda yazılan yoruma inanıyorum hem danino çocukları zehirliyecek hemde devlet izin vercek yok ya ben inanmıyorum zehirliymiş filan DANONE ÜREÜNLERİNİ KULLANMAYA DEVAM EDEİYORUM
42. okan | Nisan 23rd, 2007 at 15:16
EY TÜRK İNSANI
Ben danonede çalıştım ve yaklaşık 4 ay önce ayrılsım yukarıda belirtilen yok danino çocukları geri zekalı yapıyormuş yok zehirliyormuş hepsi külliyen yalan bunlar diğer rakip firmaların yaptığı adice bir oyundur benim 2 tane cocuğum var ve hergun hemen hemen danone urunlerini kullanıyoruz allaha şukur çocuklarım taktir alıyorlar ve hepside zeki nasıl olcak şimdi.
bu firma doğrudur yabancı patentlidir.ülkemizde 6 fabrikası var binlerce çalışanı var 18,000 cifciden sut alıyor binlerce tedarikçisi nakliyecisi kapakcısı çalışanı var bunların hepsi türk değilmi arkadaşlar üstelik bu firma vergiyi ulkemize verip karı ilede gulumseyen gelecek ana okulu projeleri yaptırıyor inanmayan danone.com.tr yi ziyaret etsin e şimdi koskoca devlet izni vermiş fabrikayı başbakan aşmış akşama kadar tv lerde bangır bangır reklam yapsın dunyanın parasını kanallara versin sonrada kendini bilmez biri çıkıp ben 40 dolar verip tahlil yaptırdım desin yok ya İNSANLARI APTAL YERİNE KOYMAYIN RAKİP FİRMALARIN UYGULADIKLARI POLİTAKALARA GELMEYİN MADEM ÖYLE YERLİ FİRMALARIMIZIN AKLI NERDEYDİ YILLARCA MERDİVEN ALTI YOĞURTLARU SÜTLERİ YEDİRDİLER ŞİMDİDE KIVRANIYOLAR DANONEYE GUVENİN VE YEMEĞE DEVAM NOT.FABRİKA TARİHİ GEÇMİŞ ÜRÜNÜ KAPIDAN İÇERİ SOKMAYIP CÖPE ATIYORLAR OKADAR KALİTELİ GİDİN ÇALIŞMA ORTAMLARINI GÖRÜN HER YER HİJYENİK VE KALİTELİ
43. Bahadır Alkes | Nisan 23rd, 2007 at 17:55
Merhaba, danone KULLANMIYORUM. tek sebebi ise yabancı mallarına uyguladıgım boykot. Aldıgım her üründe “türk malı” veya “made in turkey” yazısı olmasına çok dikkat ederim. daninolar da her ne kadar türkiyede üretiliyor olsa da, yabancı sermayeli. pınar ürünlerinin suyu mu çıktı? aahh ahh, birzamanlar ne güzel SEK imiz vardı. devlet kuruluşuydu ve gözünüz kapalı alabilirdiniz. bu arada, şunu da belirteyim, internette danonenin daha önceki ürünlerinin test sonuçları ile şimdiki ürünlerinin test sonuçları arasında bariz farklar olduğunu belirten mailler de dolaşıyor. yani bu adamlar ürünlerini tepkilerden dolayı düzeltmiş de olabilir. gerçeklik payı olsa da olmasa da zaten kullanmamaya kararlıyım. fransızlardan nefret ediyorum çünkü….
44. hakan | Nisan 23rd, 2007 at 22:41
yaw ne salak insanlarsınız. kardeşim kim diyo size alın kullanın diye ister kullanın ister kullanmayın. İftira atmak günahtır karşındaki ne olursa olsun kin beslemekde öle dinimzde yeri yoktur!!! bu olay saglık olayıyla değil kin ve din le alaka kurulmuş. size salak dedim buda bir günahtır ama yanlış yorum yapanlar böyle kusura bakmayın. çalışanlar var elbette kafan çalışıyorsa seni çalısanların üstüne cık sen çalıştır. ben asla kullanmam danone tadını sevmiyorum nestleninde almıyorum ama asla şöyle böyle demiyorum… Dinine saygı duyan varsa cehalete gitmeisn lütfen
45. 10-UR | Nisan 24th, 2007 at 10:12
38. YORUM SAHİBİ HASAN ARKADAŞIM SANA NE DESEM BİLMEM NE KADAR DA PROVAKE Bİ DÜŞÜNCE TARZIN VAR YAŞ KAÇ ACABA ANA HABER BÜLTENLERİNDEN DUYDUĞUN VE HİÇBİR FİKRE SAHİP OLMADIĞIN KONULARDA BİR YORUM YAZMA İSTERSEN ÇÜNKÜ BURDAKİ ÇOĞU İNSANIN DERDİ ÇOCUKLARI VE ONLARIN GELECEKLERİNİN TEHLİKEDE OLMASI GEREKÇE NE OLURSA OLSUN… AYRICA BİR DİNAZOR ÇİZİMİYLE DOMUZ ARASINDA DAĞLAR KADAR FARK VAR SANIRIM TRT İZLİYORSUN Bİ VAKİT ONLARDA BİR TÜR KARINCA YİYENİ DOMUZ İLAN EDEREK ÇİZGİ FİLMİ KESMİŞLERDİ SEN BELGESELDE DE DOMUZ GÖRÜNCE KANAL DEĞİŞTİRİYOR MUSUN? AMA BELGESEL İZLESEN BÖYLE Bİ YORUM YAZMAZDIN HERALDE!!!! NEYSE SANIRIM SENDE ARA SIRA DANONE YEMİŞSİN HA :))
46. ali gurbey | Nisan 24th, 2007 at 23:28
Eğer iddialar gerçeği yansıtmıyorsa ve kasıtlı ise, ” iftira atanın attığı iftirayı ispatlayana kadar cehennemde irin çukurunda kalacağı” iyi bilinmelidir. İçeriğinden %100 emin olmadığımız şeyleri iddia etmeyelim ve etrafa yaymayalımki akibet böyle olmasın.
47. serdar | Nisan 25th, 2007 at 14:27
bence ortada büyütülecek bi durum yok tamamıyla başka bir firmanın saldırısı diye düşünüyorum şimdiye kadar nerede ise tüm ürünlerden şikayet gelmiştir.Ama danino yu bi tek reklamlarda görüyoruz haber olacak bir sorunu olmadı şimdiye kadar bu çirkin saldırı hariç. Bir kaç güne kadar çıkar kokusu ayrıyetten ne alaka dino domuz felan gereksiz yere konuşmalar yapmayınız lütfen
48. fulya | Nisan 25th, 2007 at 21:54
ben danoneyi cok az alıyordum.artık almıyorum hem bu zehirli maddeler iceriyo dediklerinden hem de gereksiz buluyorum.danone urunlerini evde yapmak zor degil.bide herseyde katkı maddesi var ve her katkı maddesi mutlaka zarar verir vucuda.ayrıca bi arkadas d vitamini kalsiyum iceriyo falan demis nerden biliyo eger bu zehirli maddeler icerdigi yanlıssa d vit. yada kalsiyum icerdigi de yanlıs olabilir.biliyorum cok karsıt seyler soluyorum cunku bende bilmiyorum zararlı mı degil mi.
49. murat yolcu | Nisan 25th, 2007 at 22:03
DANONE NİN KURUCUSUNUN YAHUDİ OLMASI SİZCE YETERLİ DEĞİL Mİİ? AMACININ NE OLDUĞUNU ANLAMANIZ LAZIM…MASONLARA PARA AKTARMAMAK İÇİN BU MARKA TERCİH EDİLMEMELİDİR…O KADAR MARKA VAR DİĞERLERİNİ TERCİH EDELİM…YERLİ OLMASI DEMEK ÜLKEMİZİN KAZANMASI DEMEKTİR..
50. ciho | Nisan 26th, 2007 at 16:36
yerli sermayeye lutfen
bu adamlarin ne yaptigi belli olmaz yemeyin yedirtmeyin dfaha tutussunlar
51. ibrahim | Nisan 26th, 2007 at 23:48
BENCE ÇOK ASILSIZ BİR YORUM VE ÇOK AĞIR BİR SUÇLAMA BİR PROFESÖR ÇIKMIŞ DANONE ÖYLE BÖYLE DİYOR VE HERKES İNANIYOR BENCE ÇOK SAÇMA Bİ KERE OLAYI ŞURDAN DÜŞÜNELİM DANONE FABRİKASINDA ÇALIŞAN TÜRK İŞÇİLERİN SAYISI 50NİN ÜZERİNDEDİR SANIRIM VE BAYİLİKİ ALAN FİRMALARDA ÇALIŞAN TÜRK İŞÇİLER DANONE ÜRÜNLERİNİ ALMAYIP KİME ZARARIN OLACAK TABİKİ BİZİM ÇALIŞANIMIZA DANONE TAMAMEN ZARARSIZDIR RAHATLIKLA TÜKETEBİLİRSİNİZ BENCE
52. BELGİN BEYZA ARSLANTAŞ | Nisan 27th, 2007 at 10:43
BEN İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ PDR SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM VE BU TARZ ÇİRKİN KARALAMALARI ESHEFLE KINIYORUM !!!YAZIK BU TARZ PROPAGANDALAR YERSİZ OLUP ANCAK KÖRELMİŞ OLAN KİTLELERİ ETKİSİ ALTINA ALABİLİR! SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİNDE YANLIZCA ‘DANONE’ DİYORUM.HİÇ 1 BİLGİLİ VE EĞİTİMLİ ANNE VE BİREYİNDE BU KADAR BASİT KARALAMALARA İTAAT EDECEĞİNE İHTİMAL VERMİYORUM. BENİM GİBİ DÜŞÜNEN VE SAVUNDUĞU HUSUSUN NETLİĞİNE İNANANLARIDA GÖRÜŞLERİNİ SAVUNARAK İFADE ETMEKTEN KAÇINMAMAYA DAVET EDİYORUM .
53. XXX | Nisan 27th, 2007 at 23:19
BU TARZ İFTİRALARI ATANLARIN ALLAH BELASINI VERSİN.BEN DANONEDE ÇALIŞAN Bİ İŞÇİYİM.BU İFTİRA YÜZÜNDEN İŞLERİMİZ DURDU VE 100 KİŞİ İŞİNDEN OLDU.FABRİKA %20 KÜÇÜLMEYE GİTTİ.NE DİYİM KARDEŞİM ALLAH BELASINI VERSİN BU İFTİRALARI ATANLARIN.İNANMAYIN.ARAŞTIRIN KAYNAĞINI.DEDİKLERİ GİBİ DİİL.
54. XXX | Nisan 27th, 2007 at 23:27
arkadaşlar yemin ederim ki,tamamen iftira.ister inanın ister inanmayın size kalmış.ben danonede çalışıyorum 3 yıldır.ve son 1 yılda 100 den fazla işçi çıkarıldı.sebebi tamamen sizler.yani müşterilerimiz.bu tür iftiralara inanıp,ürünlerimizi almadınız.size reklam yapmıyorum.almak zorundada diilsiniz.ama,önümüzdeki aylarda yine çıkış olcak.belki de bu çıkışta bende varımö.milletin ekmeğiyle oynayanların allah bin bir türlü belasını versin.bu kişilere her gün her saat beddua ediyorum.inanın bana sütlü mamüllerde piyasada bizim kadar kaliteli ve hijyenik ürün yapan yoktur.gerçekleri görün.hem biz fransız fabrikası diiliz.işçimiz çiftçimiz türk.sütümüzde türkiyeden.saçma sapan şeylere inanmayın.tekrar ediyorum.her gün sölediğim şey.ALLAH TEZ ZAMANDA BELASINI VERSİN BU FABRİKAYI KARALAYANLARIN.
55. Ali | Nisan 28th, 2007 at 13:14
Doğru dürüst yorum yazmayı ne zaman öğreneceğiz çok merak ediyorum.. :)
56. zeyno çelik | Mayıs 2nd, 2007 at 16:21
insanlar ne çabuk unutuyor yabancıların yıllardır bizim ülkemizde gözleri olduğunu bende yabacı ortaklığıyla yapılan tüm ürünlere karşıyım nerde türk üreticiler bu kadarmı basiretsizler kendi yerli ürünlerimizi yapamayacak kadar
57. YASOŞ | Mayıs 10th, 2007 at 19:21
onu bunu bilmem ama ben danino satış destek elemanı olarak hafta sonu çalışmalarda bulundum hemde uzun bir süre. bildiğim tekbirşey var ki oda bilinçli ve sağlıklı bir toplum yapısı oluşturamadığımızdır. çalışmalar geçen yıl başladı ve bizler insanlara içeriği konusunda, nekadar verilmesi gerektiği konusunda, yaş gruplarına göre hangi ürünlerin verilmesi ve ne zaman nasıl verilmesi konusuında ısrarlı anlatımlarımıza rağmen ya eksik dinlenildik ya da susturulduk.
açıkçası geçen yıl çalışmalar çok daha iyiydi satışlarda.
ancak şimdi meydana gelen bu iddiaalar ve mevcut Sözde Ermeni Soykırımı davası yüzünden meydana gelen karalama çalışmaları insanları yine kulaktan dolma fikirlere inançlı bir duruma getirmiştir.
Size çok basit bir örnek danino küpleri peynir içerir yoğurt değildir diye israrlı tanıtmalarımıza rağmen insanlar dinlemedikleriiçin yoğurt olarak biliyorlar. taze sütlü tatlı yiyecekleri bebeklerinize vermeyin henüz erken dememize rağmen bireyler amam çocuğum çok seviyor deyip 1 yaşındakiçocuğuna vermeye devam ediyor.
şimdi söyler misiniz lütfen kim haklı kim haksız.
eğer bir konuyu olayı tartışacaksanız neyin ne olduğunu bilerek tartışın.
VE RAF ÖMRÜ EN AZ TEK ÜRÜN DANONE DİYEBİLİRİM. SON KULLANMA TARİHİ FARKLI OLAN HANİ İDDİALI YAKLAŞILAN DİĞER FİRMALAR VAR YA ONLARIN İÇERİK VE TARİHLERİNİ KONTROL ETMENİZİ TAVSİYE EDERİM. BENİM BOL VAKTİM OLDU İNCELEMEK İÇİN STANTLARDA DURUKEN. SİZDE ALIŞVERİŞLERİNİZİ YAPARKEN BAKARSANIZ FARKI FARKEDECEKSİNİZDİR. ÇÜNKÜ RAF ÖMRÜ UZUN OLAN ÜRÜNLER KATKI MADDELİ ÜRÜNLERDİR. HADDİMİ AŞTIMSA ÖZÜR DİLERİM AMA İNSANLARIN EKMEKLERİYELE OYNAMAYIN.
SAYGILARIMLA
58. hasan mutlucan | Mayıs 15th, 2007 at 13:22
45. 10-UR | Nisan 24th, 2007 at 10:12 arkadasa ithafen;
(ve genel olarak)
dinazor’la domuz çizimi arasında daglar kadar fark oldugu dogru,ama “DiNO” yla domuz arasında o kadar fark yok. şunu da söyliyeyim: o DiNO denilen mahlukatın her türlü şekle girmiş
yüksek çözünürlüklü Photoshop dökümanı elimden geçti. inan bana bu kadar ” provakasyona ” açık baska bi dökümanda hazırlanmamıstır bugüne kadar. bence bunu provakasyon olarak değerlendirmeden önce daha dogru bi şekilde incelemek gerekir. gizli simgeler çok fazla kullanılıyor dünyada, ama sanırım bunları görmemek içinde insanlar özel bir çaba gösteriyor.
türk işçisinin emeğinden bahsediliyor buna hiç kuşkum yok ama aslan payının nereye gitiitği önemli. adamlar salak mı fransız işçi çalıştırsın. bizim iyiliğimiz için mi yaptıklarını zannediyorsunuz.tabi ki bizim gibi “az gelişmiş bir ekonomi” üzerinden daha fazla kar etmek için.
kendi ürünlerimizi, kendi sanayimizi desteklemedikçe daha çok fransız - ermeni fabrikaları açılır, daha çok karıncayiyen mi aslan mı, domuz mu tartışmaları yaparız.ondan sonra da zaten halen devam eden avrupa avrupa duy sesimizi, bizide birliğine al diye inleriz. ekonomimizi güçlendirmek bizim elimizde.ama eğer kendi evimizde kendi isteğimizle nefret ettiğimiz ermenileri - fransızları misafir etmek istiyorsak şu anda gittiğimiz yol zaten doğru bir yol.
59. angelus | Mayıs 22nd, 2007 at 11:45
arkadaşlar danone yersiniz yemezsiniz o size kalmış fakat zeka geriliği konusu tamamen iftiradır rakiplerin uydurduğu bir yalandır zaten gerekli mercihler işlemlere başladı adı geçen profesörün olaydan haberi yok lütfen iftiralara inanmayalım
60. coşkun | Mayıs 23rd, 2007 at 19:13
ben çıkan reklamlara uydum ve yaklaşık birbuçuk aydır aktivya kullanıyorum fakat hiçbir faydasını görmedim bu sadece reklam ve para tuzağı olduğuna kanaat getirdim kusura bakmayın
61. tennur | Mayıs 23rd, 2007 at 23:00
burada asıl olan bebek sağlığı ama insanlarımız ülkeler arası savaşa dönüştürmeye çalışıyor bende oğluma danino ürünleri yediriyorum piyasada buna benzer pınarın ve ülker ürünleride var ee bunlarda türk malı yapılış şekilleri çokmu farklı yani bir şey olucaksada bizim malımızdanmı olsun ülker heroyla anlaşmalı buda yabancı ortaklı ee ne olacak yani türk malı yurdun malı mantığıyla gidiliyorsa kimse mc donalds a gitmesin aldığınız her market ürünleride 869 koduyla başlayan barkotları takip edin kazanç türk ekonomisine dönsün bu kadar basit ayrıca bu ürünlere gelene kadar çocuklarımıza doğru ve dengeli beslenmeyi öğretelim pizza,hamburger,cola asıl bu amerikan hazır beslenmesinden uzak tutalım tüm türk ve yabancı bisküvi,çikolata,gofret vs asıl bunları araştırın bakalım içinden neler çıkıyor
62. emre | Mayıs 25th, 2007 at 14:41
arkadaşlar kusura bakmayın ama biraz aptalsınız.
internette dolaşan her maili sorguladan gerçek sanıyorsunuz. adam çıkıp açıklama yapmış “benim bu olaydan haberim yok demiş” hala bok atma derdindesiniz.
anlayabiliyorum çocuklarınız için endişeleniyorsunuz haklısınız. ama ben bugün çıkıp; “küresel ısınmadan dolayı inek sütlerinde oluşan bakteriler bebeklerin kanser olmasına yol açıyor” diye bir mail yazsam. bu maile de internette adına rastladığım herhangi bir profesörün ismini ve ünvanını ekleyerek sağa sola forwad etsem çocuklarınıza inek sütü vermeyi bırakıp danone mi yedireceksiniz?
biraz sorgulayıcı olun yahu. yazıktır günahtır.
bazıları da yabancı sermaye domuz eti falan demiş.
evet haklısınız milletine radyasyonlu çayları içiren, makine yağını zeytinyağı diye satanlar da yabancı sermayeydi.
yazık cehaletinize mi üzüleyim, aptallığınıza mı, yoksa yetiştireceğiniz çocuklara mı bilemiyorum?
63. tugba | Mayıs 28th, 2007 at 14:04
hey millet kandırmaca bunlar
64. tugba | Mayıs 28th, 2007 at 14:05
ben hala oğluma danone yediriorumm ehehehh..inanmayın aklı başındaolan insan inanmaz
65. xwx | Haziran 4th, 2007 at 21:16
eeeeeee askıda kalmış konu doğrusu ne yapmam gerekiyor şaşırdım kaldım
66. mustafa | Haziran 14th, 2007 at 22:36
arkadaslar bu tur cıkan asılsız haberler suphesız hepınızın kafasını karıstırdı fakat sunu soyleyebılırımkı ben 9 aylık kızıma hıc terettut etmeden danıno yedırıyorum
bu ulke meyve veren agacı taslamayı cok sevıyor sızcede oyle deılmı
meger zeka gerılıgı yada gelısıme zarar verıyomus bu ulkede hıc denetım yapılmıyomu bırakın arkadaslar bu hıkayelerı bu tur haberlere ınanmayın tek akıllı danınoyu karalayanlarmı dunyadakı 100 mılyon anne cokmu delıkı cocuklarına yedırıyolar lutfen
saygı duyalım fransız patentlı TÜRK MALI olan danonenın patent parasıyla bu ulkenın cocuklarına okul yapıyolar rahat ol turkıyem
67. saadet | Haziran 18th, 2007 at 15:32
mrb arkadaslar..
oyle nette dolanirken bu siteye dikkat ettim.bende danone firmasiyla calisiyorum endiseleniyor olabilisiniz cocugunuz adina fakat tek bir maille yayilan iftiraya inanan insankarimiz sonradan prof yaptigi aciklamara neden inanmak istemior bende bunu anlamis degilim..dikkat ederseniz danone dolagl yogurtlari kaymaksizdir bunun nedeni kaymakli olan diger yogurtlarda olduug gibi daha cabuk ve kolay bakteri uretmesidir tazeligini dogalligini korumasi icin kaymaksizdir tum urunleri ayrica aldiginiz her dogal urunlede yardima muhtac cocuklarin egitimine katkida bulunmus oluorsunuz buna bizzat kendim sahit oldum
danino hakkinda yapilan iftiraninda rakip bi firma tarafindan yapildigini biliorum bu konu yargida suanda bu tur firmalarin kendi urunleri satmior die ahlaksiz bi rekabete giripte iftira atmasi sizce ne kadar orasini bilemem ama ben KINIYORUM kendi firmam die yemin ederim solemiorum bunlari tamamen gonlum rahat sunanda…
daninolarin hepsi taze meyvelerden ve suyu alinmis taze peynirlerden uretilior el degmeden tamamen streril bir ortamda urunler piyasaya cikior
gonul rahatligiyla tuketebilirsiniz arkadaslar…
sevgiler…
68. okan | Haziran 27th, 2007 at 18:42
Arkadaşlar
Biliyormusunuz danone lüleburgaz tesisini başbakan açtı geçtğiğmiz aylarda milli eğitim bakanı danaone g müdürüne eğitime katkılarından dolayı plaket verdi gelelim mevzuya ben danone de çalışıyorum yazılanların hepsi iftira biliyormusunuz danaone dünyanın 120 ülkesinde üretiliyor dunya birincisi bisküvide dunya birincisi suda da oyle hatta geçen aylarda capital dergisinin yaptığı araştırmaya göre sosyal projelerde halkı destekleyen ilk 10 şirketv arasında ayıptır be danon piyasaya girene kadar yoğurtlarda 1 kg yazardı ama 750 gr gelirdi nasılda bizi soyuyorlardı ne çabuk unuttuz.üstelik diğer fabrika sahipleri helikopter le işlerine gidiyolar danonda yılda 20,000 ogrenciyi yediriyıor gıydıyor bir mail e ne cabuk inanırız ok kimse donene yemesinbizim yerli firmalarımızda dışarda kime mal satcak yazıktır okadar insan çalışıyor ve şukur ki bu kendini bilmezler adaletv onunde hesap veriyolar SAĞLILI HİJYENİK ve KALİTELİ ÜRÜN OLAN DANONE Yİ KULLANMAĞA DEVANM EDELİM
69. çağla | Temmuz 9th, 2007 at 11:46
ben danoneda çalşışıyorum bunların asıl olduğuna inanmayın çok saçma rakip firmaların kurduğu bir tuzak hatta kaç senedir kardeşim danone yiyor
70. katılımcı | Temmuz 12th, 2007 at 00:08
arkadaşlar zararlılığını araştırmadığım için bilmem ama atalarımıza dedelerimize yaptıklarınıunutmayalım bu vatan kolay kazanılmadı kolay kolay geri vermeyelim kulanmayın (yerli malı yurdun malı herkes onu lullanmalı)diyorum lütfen duyarlı olun türk asildir eskiden danino danone mi varmıs ekmek kuyruklarında yağ kuyruklarında gecen günleri unutmayın…türkün türkten başka dostu yoktur!!!!!!!!!!! DİKKAT!
71. hande | Temmuz 16th, 2007 at 10:13
lütfen çocukları kandırmayın onun içinde gıda boyası olduğunu herkes biliyor
ayrıca bide süt
72. murat | Temmuz 21st, 2007 at 12:02
merhaba danon şu an bünyesinde çalışan 23000 türk çalışanıyla sütünü ambalajını türkiyeden temin eden bir firma ama maalesef bazı kendini bilmez kişi veya kişlerin çıkarmış olduğu mailerle danone firması karalanmaya çalışılıyo öyle bi şey olsayd tarım köy işleri bakanlığı bu meseleye el atar gereğini yapardı bence tamamen yalan dolan haberler siz danone tüketicileri sakın bu yalanlara kanmayın danone ürünlerini güvenle ve rahatlıkla tüketebilirsiniz saygılarımla muratı
73. alp | Temmuz 24th, 2007 at 23:34
cok sewerek yiyiyoruz
74. can | Temmuz 26th, 2007 at 09:00
Bunlar tamamen karalama kampanyasıdır arkadaşlar sakın, bu tür şeylere inanmayaınız böyle birşey olsa neden hala devlet el koymaz ki benim yeğenin tam 5-6 senedir yiyor bu sene 2. sınıfa geçti ve okul birincisi okula başlamadan 2 sene önce okumayı ve matematiği cözdü bilgisayarıda çok iyi , hani nerde zeka geriliği, 12 yaşından sonra mı başlayacak…?
75. SİBEL | Temmuz 30th, 2007 at 22:57
Merhaba 8 aylık bir oğlum var ek gıdalara başladığımızdan beri hergün yoğurdumu evde mayalıyorum ama pek yemiyor.danoneyi çok seviyor hani şu meyveli yoğurtları…ama herkes birşeyler diyor…bana görede iftira…nasıl bir milletizki çok kolay işleniyoruz…Gerçektende danino zararlı ise bunun hesabı daninodan değil, üretilmesine , satılmasına izin veren devletten sorulur.Ama bana göre tamamen iftira…
76. kubilay | Ağustos 2nd, 2007 at 15:56
bence herşey yalan danone çok güzel ben de salağım zaten siz benim dediklerime bakmayın
77. danone çalisanı | Ağustos 5th, 2007 at 20:02
sizin gibi beyinler yüzünden bu ülke hiç bi zaman gelişemez.
78. şahsuvar | Ağustos 12th, 2007 at 11:38
Ağustos ayının ilk haftası 1 litrelik Danone süt aldım ve nestlenin sütle karıştırılarak yapılan patates cips karışımına ekledim. Kahvaltıyı yaptıktan sonra inanılmaz bir karın ağrısı ve ardından ard arda şiddetli isttifralar geçirdim. Her halde dün yediğim birşey dokundu diyerek pek önemsemedim. Bir hafta sonra tekrara danone 1 litrelik süt aldım. sabah sütü içer içmez şiddetli karın ağrısı ve istifralar yaşadım. sanki süt değil, kimyasal madde içmişim gibi istifra ediyordum. ardık danone süt ve ürünlerini kesinlikle kullanmıyacağım. Sağlığımın bozulmasını istemiyorum. Şahsuvar ŞENGÜLER
79. koray | Ağustos 26th, 2007 at 15:18
mrb ben danone de çalışan bir personelim firmamı koruma olarak algılamayın.ben evime akrabalarıma herkeze öneririm yoğurt,süt,danette,petit bu ürünlerden ben ve ailem hatta minik köpeğim hepimiz tüketiyoruz ve şükür hiç bir sorun yaşamıyoruz.arkadaşlar içiniz rahat olsun.bu yalan yanlış iftiralar zaten diğer rakip kuyruğu sıkışmış firmaların adamlarıdır lütfen kaliteden ve sağlığımızdan ödün vermiyelim…sevgili Şahsuvar bey siz bence bi doktora gözükün ben danone uht sütten her gün yüzlerce satıyorum ve hiç bir şikayet almıyorum bir an önce sizide sağlığınıza kavuşup danone ailesinde görmek isteriz…hoşçakalın.kozyatağı satış temsilcisi KORAY DURAK…
80. ökkeş | Eylül 4th, 2007 at 16:17
benim 7 aylık bir yeğenim var adı ada bütün gün ağlamaklı ne zaman mı susuyor?danino yediği zaman lütfen tahriklere kapılmayalım insan sağlığını tehdit edecek bisorun olsa zaten daninonun yetkilileri bu işe el atardı.sağlımıza şimdi para harcamassak ne zaman harcıyacağız acaba hasta olduktan sonramı?herkesi saygıyla selamlıyorum ÖKKEŞ IŞILDAKLI
81. ASLI | Eylül 18th, 2007 at 00:27
yaa benim de kafam çok karıştı ben de oğluma yediriyorum bayılıyo herşeyi zor beğenen bir çocuk olduğu halde ona bayılıyor…ben yurtdışındayım bilen var mı avrupada da aynı söylentiler varmıymış?gayet de iyi tüketiliyor oysa..
82. selma | Eylül 18th, 2007 at 22:04
duyduklarıma inanmıyorum ayşe özgün oynadığı reklamfilminde herşeyi ortaya çıkardı bu insanlar ne yapmak istiyor herşey doğal ve sağlıklı ben 1 yaşındaki kızıma hiç tereddütsüz yediriyorum bu dedikodulara kulak asmayın
83. rabia | Eylül 20th, 2007 at 14:46
uf danone yedıyımmı yedırmıyımmı 2 aylık bebegıme yedırıyorum arada ramazanda oldugumuz ıcın yetmıyo sutum onu yedırıyodum bebegım 3. 4 aylık gıbı duruyo bana ıyı geldı ama genede gozum korktu
84. nesrin | Eylül 22nd, 2007 at 15:07
rabıa hanım bebeğiniz daha çok küçük yoğurt yemek için. enaz 6. ayının dolmasını bekleyın kı ozamanda evde yapılan günlük taze yoğurt verin..bu yoğurtlar 1 yaş üzeri i.in daha uygun…ben kızıma daha yenı yenı verıyorum b u tarz ürünlerden kı oda yeterı kadar yemediği zaman telafı amaçlı…danıno da aldım büyümix de..ben bu karalamalara ıtıbar etmıyorum..prof..danıno gurubu gerekli açıklamaları yapmışlar..ayrıca çalışan bırçok insan da ne kadar hıjyenık koşullarda çalıştıklarından bahsetmişler..bazen çabuk gaza gelme yönümüzü kullanıyorlar…hem ıstemeyen yedırmesın başka marka versın..bu kadar karmaşaya gerek yok….
85. nurhan | Eylül 22nd, 2007 at 15:52
ya bence dogru olabilir içinde oldugunu sonucta bilmiyoruz ben de kardesimin yemesini istemiyorum biz baska marka kulanıyorz nede olsa 4 aylık bebek
86. tolga | Eylül 23rd, 2007 at 15:07
çok güzel bir yer
87. okii | Eylül 23rd, 2007 at 23:07
danino ii bi marka ama bence tadı ii deil danino duyduğuma göre içenler çok mutlu bende denemeye başlıcammm
88. Koray CANDAN | Eylül 24th, 2007 at 16:06
Ben 16 yıldır gazetecilik mesleğini sürdüren sarı basın kartı sahibi bir gazeteciyim. Son Ayşe ÖZGÜN’lü Danone reklamı bana hiç ama hiç inandırıcı gelmedi. Çilekleri derin dondurucuda saklayıp yoğurtlarda kullanmaları, pancar rengi gibi anlatımlar inanın çok komik. İnandırıcılıktan uzak bunlar. Sayın Danone yetkilileri lütfen bana kulak kabartın. Siz kendinizi Ayşe ÖZGÜN’le ıspatlayamazsınız. Biliyormusunuz ki sizler Danone olarak Türkiye’nin pek çok yerinde prestij kaybediyorsunuz. Bu son reklamın da Danone’ye birşey katmayacağına inanıyorum. Ben Danone’yi bir zamanlar çocuğuma yedirdim. Şimdi zinhar. O da artık Donone yemeyeceğini öğrendi. Sayın Danone yetkililerine buradan bir tavsiyem var nacizâne. Türkiye’nin pek çok ilinde yer alan gazeteci ve televizyoncuları bir araya getirin ve tesisleri gezdirin. Merak ediyorum. Günde tonlarca üretim yapan Danone’deki yoğurtların çilekleri derin dondurucular da mı bekletiliyor. Ha bir de pancar. İstanbul’dan Ayşe ÖZGÜN’lü komik bir reklamla koca bir anadoluyu ikna edemezsiniz. Beni bir dost olarak kabul edin ve gerçeklere açık olun. Sizlere karşı bir art niyetimin olmadığının altını çizmek isterim. Saygılarımla…
89. nesrin | Eylül 26th, 2007 at 17:57
koray bey zaten istersenız sızde gıdıp gezebılırsınız kı fabrıkayı…bılıyosunuzkı ısteyen aıleler gıdıp üretimi izleyebılıyorlar..mademkı gazetecı kımlığınızde var emınkı seve seve yapacaklardır…okadar çileği vs meyveyı açıkta bekletecek değillerya tabıkı dondurucularda bekletecekler yoksa zaten ürünler 1-2 günde çürür gıder ve kar yerıne zarar ederler bırazdaha mantıklı düşünün lütfen…büyük bir fabrıkadan bahsedıyoruz bunları hesap edemıycek kadar bilinçsiz olamazlar…bence artık önyargıları bırakın…danone ıyı değilse hiçbirine güvenmeyelım hepsının üretim prosedürleri aynı sonuçta…aslında hazır gıdalara zaten çok sıcak bakmamak lazım ama günümüzde herşeyı kendmız hazırlayıp tüketemıyoruz malum bışekılde bu olmazsa dığerı mutlaka bırını evımıze alıyoruz yıyoruz yedırıyoruz….sadece adı çıktı bu ürünün ne yapsa yapsın o imajı kolay kolay silemıycek ınsanların kafasından malesef…çamur at izi kalsın sözünü hakkıyla veren bir örnek oldu bu konu….
90. Erkan | Ekim 5th, 2007 at 13:05
Merhaba, burada okudugum bazı yazılara inanamıyorum. Ben 9 yıldır Danone fabrikasında üretimin içinde çalışıyorum. Türkiyedeki en hijyenik fabrikalardan birisi.Diğer hangi gıda fabrikaları üretimin içini halka gezdirebiliyor Buna cesaret edebileceklerini sanmıyorum.8 yasında 2. sınıfa giden bir oğlum var ve dogdugundan bugüne kadar danone ürünlerini içim rahat bir sekilde oğluma yedirdim.Evet dışarıda dolaşan söylentileri duyunca cok üzülmüştük. Buradan aklı başında olan ,düşünebilen herkese soruyorum. Ne varmış bu daninonun içinde, bu madde uzaydan mı gelmişte tespit edilemiyor. Memlekette tahlil analiz yapılacak yer mi yok? İsteyen istediği tahlili yaptırabilir, çünkü içlerinde doğallıktan baska bişey yok.
Buradan herkese sesleniyorum, bırakın marketlerde satılan yiyecek içecekle ugrasmayı. Dogdugundan itibaren cocugumuza yaptırdıgımız aşıların hepsi yurt dışından geliyor ve içinde ne oldugunu da kimse bilmiyor.Üstelik dogan her cocuk aşı oluyor.Vamı aşıların içeriğini denetleyecek bir laboratuar? Dış güçler genlerimizle felan oynuyorlarsa bence bunu yapıcak bir sürü yötem var.
91. tugce özkoral | Ekim 7th, 2007 at 23:56
Merhaba ben Tugce OZKORAL ıkı yasında bır kız cocugum var kızıma danino cilekli yedırıyordum son 1 aydır danino orman meyvelı yedırmeye basladım ama bu surec ıcınde bu urunun kızımın kıyafetlerinde cıkmayan lekeler bıraktıgını farkettım bu urunun ıcınde kullanılan renklendırıcının ne oldugunu ogrenebılırmıyım.Bu sıkayetımıde dıkkate alırsanız cok sevınırım
tugce.ozkoral@hotmail.com
0544 538 8798
saygılarımla
92. nisantemmuz | Ekim 23rd, 2007 at 17:01
Benim 20 aylık oğlum da daninoyu çok seviyor,fakat bu haberlerden sonra vermemeye başladık.Bir yetkili çıksa da tam anlamıyla bir açıklama yapsa.(Danone yetkilisi değil ama)
93. özcan kazancı | Ekim 25th, 2007 at 12:57
ben izmirin kiraz ilçesinden arıyorum buradaki bayinizden şikayetçiyim.bakkalım var.söylediğim halde bana ugramıyorlar.sizden yardım bekliyorum.adrs:karaburç köyü kiraz/izmir
94. yesim | Aralık 20th, 2007 at 13:05
ben 8 aylık bebeği olan bir anneyim.kızıma sürekli danone yoğurt yediriyorum. boy gelişimi,hareketleri,algılaması çok iyi nasıl oluyorda zeka geriliği yapıyor.çıkan haberler bizi çok rahatsız ediyor bu konuda yerli yersiz herkes yorum yapıyor.lütfen milliyetçiliğide bu konuyla karıştırmayalım.çocuklarımızın sağlığından bahsediyoruz.
95. bebişim | Ocak 6th, 2008 at 23:42
yakın bi arkadaşımın yeni bebeği oldu daha 28 günlük anne sütü alamıyor ne yapmalı veya ne yedirmeli emziğin üzerine çok fazla olmamak şartıyla danone sürüyorlar doğrumu ? cevabını acil olarak bekliyorum. gerçi danonenin çok yaralı olduğu söyleniyor ama bilemiyorum!!!…..
96. neslihan | Ocak 13th, 2008 at 15:17
bebeğim 9aylık hergün mutlaka 2 tane daninolardan yiyor çocuğum için iyi olmadığını söylüyorlar ama oda istiyor bu söylentiler doğrumudur eger doğruysa niye halen üretiyorsunuz.
97. levo | Ocak 13th, 2008 at 19:21
Arkadaşlar çocuğunuzun yaşına göre yedirme konusunda tüm sorularınızı bence danone internet sitesine tuketici.tr@danone.com a gönderin hemen cevaplıyorlar
98. metin | Ocak 22nd, 2008 at 18:18
anneler babalar burdan okuyanlara yazıyorum.daninonu çocuklara yadirmeyin.içine kimyasal zehirler katıyorlrmış aslında bilinen bir marka ama nasıl olur çocuklar birde ucuz olduğdndan alıyorlar.ÇOCUKLARIN ZİHNİNİ AÇACAK EN GÜZEL ÖRNEKTEN BİRİSİDE MISIRDIR.Mısır yedirin birde hediyeleri yokmu sinir bozucu şeyler reklamlardada türkler oynuyorlar ya sinir oluyorummmm!!!!!!
99. alperen | Ocak 26th, 2008 at 13:03
daninolar nasıl yapılır
100. mücteba | Ocak 26th, 2008 at 22:28
8. sırada melike arkadaşımın yazdıklarına katılmıyorum.
yemeyin deniliyorsa YEMEYİZ.
101. hicaz | Ocak 31st, 2008 at 15:20
ben üye olmak istiyorum. nolur beni üyeliğe kabul ediniz.
102. Eda nur sarı | Şubat 1st, 2008 at 21:24
Siteniz çok güzel ama yoppozun tamamını da eklerseniz iyi olur.
Hep yazı yazmanızada gerek yok.Resim de olsa güzel olur.
103. melis | Şubat 2nd, 2008 at 15:48
biz aile olarak küçük çocukların danino yemesini istiyoruz inanılmaz derecede etkili oluyor hem tadı ve hem temiz ortamlarda üretilmesinden dolayı herkese tavsiye ediyorum
herkes danino nun sağlıklı yapıldığına inanmalı inanmayanlar ise geziye katılmalı die düşünüyorum
herkes danino yu hiç tedirgin olmadan kardeş veya çocuklarıa yedirmeli die düşünüyorum
104. sude | Şubat 6th, 2008 at 00:30
inanamıyorum aarkaaşlar hangi yeediğmiz ürün katkısız ve doğal hiçbiri…ben danone ye güveniyorum ve kullaıyorum.
105. evrim | Şubat 7th, 2008 at 21:18
ben 10 yaşındayım.danino nun verdiği yapbozları biriktiriyorum.fakat bir hata yapılmış.bir hediye paketinin içinde4 tane yapboz çıktı.fakat 2 si aynı diğerleri farklıydı.
buna dikkat edilmesini rica ediyorum.
106. evrim | Şubat 7th, 2008 at 21:22
birde biriktirdim no 8 e kadar.ve anladım ki daninoya güvenilmiyor.her paketten aynı parçalar çıkıyor.
107. evrim | Şubat 7th, 2008 at 21:24
1000 tane alsam yani 2000 tane aynı parça çıkacağı kesin…
108. fatmanur ergin | Şubat 8th, 2008 at 12:24
ben zararlı olduğunu düşündüm ama öyle değilmiş ve çok sevindim ve annem bana bu gün aldı ve çok mutlu oldum
109. fatmanur ergin | Şubat 8th, 2008 at 12:28
ben sevincimden patladım çünkü annem aldı ilk defa aldı annem ve çok mutlu oldummmmmmm çok sevindim
110. dilara | Şubat 10th, 2008 at 14:24
bnce bn inanmıom çünkü sz zararlı olduğunu sölüonuz ama bnim inanmam için msla bi tane katkı madesinin ismini söleyinde inanayım inanmam içn bi ndn yokkkkkkkkkkkkkkk?
111. KÜRŞAT | Şubat 13th, 2008 at 17:20
Danone %100 zararlıdır.Çünkü içinde beynin gerilemesine yol açan madde var. Yememenizi tavsiye ederim
112. KÜRŞAT | Şubat 13th, 2008 at 17:28
Bir arkadaşımız danone sağlıklı bir şey sannediyor adı Dilara.Ama içinde kuş sütü var.Kuş sütü de beynin gerilemesine yol açar.Lütfen reklamlara inanmayın.Özellikle TÜRKseniz yemeyin. Çünkü danone danimarkanın malıdır!!!Dilara her kimse okursa kanıtını bulur!!!!!!
113. KÜRŞAT | Şubat 13th, 2008 at 17:35
Danone zararlı olduğu halde satılıyor.Bunu da bizim milletimiz yapıyor.Eskilerde olsaydık keşke.Çünkü onceden must.kem.ata.’ün zamanında kimse kimseyi zarara sokmazdı.Tabi TÜRK vatan daşlarından.Ve şimdi anladım kıyametin neden yaklaştığını.
114. KÜRŞAT | Şubat 13th, 2008 at 17:38
saçma şeyler yazmayın danone danimarkanın malı ve çok zararlıdıııııııırrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
115. bakteryal rezidans | Şubat 18th, 2008 at 19:10
Bu danino ve danone adı altında satılan ürünlerin üzerinde ‘’fermente süt ürünü'’ ve/veya ‘’meyve püreli taze peynir'’ yazıyor. Yani yoğurt ya peynir mayası kullanılarak yapılıyor. Bilindiği gibi yoğurt mayaları da peynir mayaları da bazı ÖZEL BAKTERİLERdir (evde yaptığımız yoğurtlar bile bu özel bakteriler sayesinde mayalanır). Benim anlayamadığım, reklamlarda neden el değmeden üretilmesinin, katkısız olmasının yanında HANGİ BAKTERİLERLE mayalandığının söylenmediği. EĞER bu ürünler GENLERİYLE OYNANMIŞ BAKTERİLER kullanılarak mayalanıyorsa, bahsedilen sorun bu olabilir. Bence, firma yetkilileri, ürünlerinin üretiminde ne tür bakterilerin kullanıldığını açıklamalı ve kanıtlamalılar. Ve bu sebeple reklam filmlerinde ünlüleri değil, saygın bilimadamlarını oynatarak yapmalılar. Yerse tabi.
Bunun yanında, aklıma taklıan bir de şu konular var:
Onlarca yıldır sağlıklı ve doğal beslenen Türk milletinin çocukları, öyle sağlıklı ve başarılı oluyorlardı ki dünyanın dört bir yanına beyin göçü veriyordu Türkiye. Hal böyleyken, neden bir SAbancı markası olarak ülkemize zırt diye giren, sonra SAbancı sessiz sedasız desteğini çekmesine rağmen İLLE DE GELİŞİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARA YÖNELİK böyle YABANCI MENŞEYLİ bir ürünün satılmaya çalışıldığını anlayamıyorum.
Bence bu söylentiler çıktıktan sonra firma bir basın açıklamasıyla yetinmeliydi. Ama anti-karalama kampanyaları ve abartılı reklam filmleri kullanmayı tercih ettiler.
Bu arada, danino ve danone adı altında satılan bu ürünlerin yaptığı işi yapan, daha da ucuz, güvenilir ve YERLİ MALI olan pek çok marka ve ürün var ülkemizde, illa kutu kutu bir şeyler yedirmek isteyen ebeveynler çocuklarına bu ürünlerden yedirebilirler bence. Ya da beyin göçü verdiğimiz onlarca yıl boyunca çocuklarımıza yetirilen sağlıklı yiyecekler…
116. hatice | Şubat 21st, 2008 at 09:57
bilindiği gibi belli bir miktar süte belli bir miktar peynir mayası katılarak peynir elde edilir. Bunun sarı suyu ayrıştırılmadan içeri-
sine irmik,şeker ve yumurta katılarak höşmerim adı verilen gele-
neksel bir tatlı elde edilir. Sizden isteğim sadece peynir mayala-
ma işlemi bitmiş, gerisi oluşturulmamış üründür. Pastorize edilmiş süt ile bu işlem oluşmuyor. açıkta satılan sütler menşeği bilinmemektedir. ilgilerinize…..
SİZDEN İSTEĞİM VAR………………………………….
117. ayşegül | Mart 3rd, 2008 at 21:44
bebeğime hazır gıda olarak sadece danone yediriyorum ve bu konuda içim rahat danoneye güveniyorun.
118. Kemal EREN | Mart 17th, 2008 at 17:09
Arkadaşlar ben Danone firmasının 15.03.2008 tarihinde Türkiye genelinde fabrika gezisine katılan 50 kişiden birisiyim ve benim 2,5 yaşında oğlum var ben fabrika gezisinde inanılmaz bir ultra hijyenik koşullar gördüm teknolojik olarak inanın herşey çok güzel bütün üretim aşamalarını yerinde inceledim ve gitmeden önce internetten günlerce konu hakkında bilgi topladım ve inanın abartmıyorum onlarca profesyönel sorular hazırladım süt sağımından depolanmasına ham maddeden katkı malzemesine ambalajına kadar sayısız sorular sordum ve inanın hepsine tatmin edici cevaplar aldım ben tatmin oluysam ben beğendiysem herkes inanın bu üründen almalı ve ürün kalitesine güvenmeli…
Kemal EREN 0537 343 32 43
119. Kemal EREN | Mart 17th, 2008 at 17:21
Ayrıca arkadaşlar eğer bir ürün hakkında karalama kampanyası başlatılıyorsa hakkında asılsız iddaalar ortada geziyorsa inanın bunlar asılsız boş iddaalar ve ben fabrikayı gezdim tüm çalışanlar işçisi teknisyeni güvenlikcisi mühendisi fabrika müdürü hepsi türk ve bu fabrikadan binlerce çiftci ürünleri sayesinde ekmek yiyor eğer milliyetcilik duygusu olanlar varsa bu insanlara bu yatırımcılara sahip çıksın adam olmak değil adam gibi adam olmak gerekir
Kemal EREN 0537 343 32 43
120. mustafa Sazak | Mart 19th, 2008 at 21:21
bence bu ürünlerin hiçbir zararı yok. ben severek yiyorum, zararını da görmedim. Teşekkürler Danone
121. selda | Mart 20th, 2008 at 22:40
benim bebeğim 6 aylık yeni danone vermeye başladım ama inanmıyorum zararlı olduğuna daha önce yediren annelerin çocuklarında hiç bir anormallik yok bizimkindemi olcak ayrıca bende bir yoğurt fabrikasında çalıştım markası tanınmış değildi ama çok dikkat ederdik insan sağlığıyla oynamak bu kadar kolay değil ona bakarsanız ürettiğimiz herşeyde katkı maddesi var ozaman hiçbirşey yemeyip aç oturalım böyle yalan haberlere inanmayın lütfen madem bukadar zehir saçıyor neden fabrika kapatılmıyor hala devam ediyor arkadaşımda çalışıyor ve kendi çocuğunada yediriyor
122. naz | Mart 29th, 2008 at 20:13
ikiz bebeklerim var 10 aylık yeni vermeye başlamıştım doktorumuz vermemem gerektiğini söyledi
123. ayşenur | Nisan 7th, 2008 at 14:11
bn 12 yaşaındayım bnce hiç birine inanmayın.Evet yabancı firma var bu işin içinde ama şüpheleniyorsanız yedirmeyin kardeşim.Evinizde sütlaç yapın onu yedirin çocuğun zihnini açacak yiyecekler yedirin.Örneğin mısır,ceviziçinde belki kimyasal madde vardır ama varsada allah onları islah etsin ne diyeyimmmmmmmm??????
124. sevilay | Nisan 8th, 2008 at 14:12
bu kadar zararlı olduğunu bilmiyordum.ama ben madem bu keşfet ve oyna parçalarını veriyorsunuz paketlerin içine farklı farklı parçalar koyun dicektim.üç parçada birbirinin aynısı işinize özen gösterin yada hiç yapmayın olsun bitsin.
125. Eyup | Nisan 9th, 2008 at 01:08
Ben birinci sinif bir danone tuketicisi olarak,keske zamani geri alsamda o pis danoneleri yedirmeseydim dedigim zamanlar cok oldu.
Fkir 1:) Kesinlikle yasakladim !!
Fikir 2:) Demokrasi yapmayin !!
Fikir 3:) Bubir sakaydi kendi inancinizi kendinize saklayin !!
126. emoş | Nisan 9th, 2008 at 03:39
kafam okadar karıştıki ne yapacağımı bilmiyorum bu kadar yorumdan sonra almamayı tercih ediyorum.Ben cocuğumu sokakta bulmadım dedikodu çıktıysa bir doğruluk payı vardır diye düşünüyorum ev yoğurduyla büyüdüm oğlum büyüse bişey olmaz kanımca .Zaten süslü oyuncakları ile kanzırıyorlar yapbozları bile doğru vermiyorlar çünkü birdaha alınsn diye bence yedirmelim çocuklarımızı koruyalım sevgilerimle………….?
127. selda | Nisan 10th, 2008 at 22:55
benim bebeğim 7 aylık ama ben haftada 2 yada 3 defa veriyorum çünkü oğlum evde yaptığım yoğurdu fazla yemiyor bende zorlamak istemiyorum danone veriyorum ben inanmıyorum zehir saçtığına öyle olsaydı buzamana kadar kaç çocuk danoneden rahatsızlandı allah aşkına oğluma veriyorum gayette sağlıklı her ay doktorumuza gidiyoruz çok şükür her duyduğunuza inanmayın ve çocuklarımız yaşını geçince ileriye doğru daha çok marketten bir sürü şeyler yiycekler onları nerden bilelim sağlıklı olduğunu doğru içini ferah tutun bence çürütmeyin
128. SAMET | Nisan 19th, 2008 at 13:16
çok güzel bir oyun bu çokda yiyorum ama kayıd olmayı bilmiyorum
129. irem | Mayıs 7th, 2008 at 18:01
danınonun artık taze olarak üretildiğine inanmıyorum.çünkü aldığım danino son kullanım tarihi geçmemesine rağmen bozuktu.eğer hava bile almadan taze olarak üretiliyorsa neden bozuk çıktı.bunun inandırıcı bir açıklaması olmalı bence
Yorum yap
Kabul edilen kodlar:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
Bu postu izle | Yorumları RSS ile takip edin